Valentia Popje, gratis Nederlandstalig haakpatroon

 




Alweer een tijd geleden schreef ik het patroon voor het popje Valentina. Een popje vol liefde speciaal ontworpen voor Valentijnsdag! Natuurlijk is het popje schattig op iedere dag van het jaar!
Ik heb het garen van het originele patroon aangepast en ik heb haar een hoofdband gegeven van een strookje tule.
Het garen dat ik voor deze versie heb gebruikt is :

-hoofd ,armen, beentjes: Stone Washed van Scheepjes in de kleur Moon Stone (801)
-lijf, rokje, sokjes: Stone Washed van Scheepjes  in de kleur Morganite (834)
-haar: River Washed van Scheepjes in de kleur Nile (944)

Het originele patroon kunnen jullie HIER terugvinden, KLIK! Heel veel haakplezier !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Etsy Shop

ga naar mijn haakfilmpjes op You Tube

HAPPY HEART WREATH CROCHETPATTERN - HAPPY HART KRANS HAAKPATROON

Hi everyone! I have made this happy heart wreath and thought you might like to make one too..... These are all my own patterns and can be fo...